ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح شده در مناظرات قطعا برنده انتخابات پرشور ریاست جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم ایران سرزمین شکوه و سربلندی | ۸ تیرماه ۱۴۰۳ حماسه‌ای دیگر در راه است + فیلم وزیر فرهنگ: مراسم چهلم رئیس‌جمهور در همه مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود آغاز برنامه انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد | از حضور باتأخیر پزشکیان تا تغییر مکان سخنرانی جلیلی (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: دولت عربستان فعلاً با رأی‌دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است پزشکیان در مشهد: اگر به قدرت برسم اجازه نخواهم داد کسی را به خاطر عقیده‌اش از دانشگاه اخراج کنند+ فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند معیار‌های انتخاب اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است
سرخط خبرها

خان یونس زیر آتش | گسترش عملیات زمینی رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۱۹۸۴۴۰
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
خان یونس زیر آتش | گسترش عملیات زمینی رژیم صهیونیستی
جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه دومین ماه خود را به پایان رساند. اشغالگران به گسترش عملیات زمینی خود در جنوب به ویژه در خان یونس تحت پوشش هوایی متشکل از حملات سنگین و کمربند‌های آتش ادامه می‌دهند. مقاومت نیز به مقابله با تلاش‌های ارتش اشغالگر برای نفوذ به بسیاری از مناطق ادامه می‌دهد و چندین منطقه شاهد درگیری‌های شدید است.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرنگار المیادین گزارش داد، هواپیما‌های اشغالگر در میان قطعی ارتباطات و اینترنت، کمربند‌های آتش را در سراسر بخش شمالی، مرکزی و جنوبی ایجاد کردند.

خبرنگار المیادین تأکید کرد که هواپیما‌های اشغالگر کمربند‌های آتش را در مناطق الفالوجا، الفاخوره و دیگر مناطق اردوگاه جبالیا ایجاد کردند و هواپیما‌های جنگی اشغالگر همچنین به سمت شهروندان در مجاورت بیمارستان کمال عدوان در شمال غزه آتش گشودند. اطراف بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه نیز همزمان با درگیری‌های مداوم مورد بمباران مستمر قرار گرفت و طی ساعات گذشته تعدادی از منازل شهروندان در مجاورت این بیمارستان هدف حمله قرار گرفت.

در ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها رسانه‌های فلسطینی از شهادت تعدادی فلسطینی در نتیجه حمله به خانواده النجار در خیابان غزه قدیم در جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که بیش از ۱۵ نفر در نتیجه بمباران تعدادی از منازل خانواده النجار در خیابان غزه قدیم در جبالیا البلد در شمال نوار غزه توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهید شدند.

در جنوب غزه، هواپیما‌های صهیونیست یک سری حملات خشونت آمیز را به سمت شهر خان یونس و دیرالبلح در مرکز غزه انجام دادند. در این مناطق نیز به ویژه در معن، بنی سهیلا و الشیخ ناصر کمربند‌های آتش ایجاد کردند. علاوه بر آن کمربند‌های آتش به رفح در جنوب نوار غزه رسید.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که درگیری‌های شدیدی بین مقاومت و ارتش اشغالگر در جنوب دیرالبلح در جریان است. شهرک القراره در شمال شرق خان یونس نیز شاهد نبرد‌های شدید بین مقاومت و ارتش اشغالگر است.

رسانه‌های فلسطینی می‌گویند که شلیک گلوله‌های توپخانه‌ای در طول ساعات شب تا امروز بر مناطق شرق، جنوب شرق و شمال خان یونس و همزمان با حملات شدید هواپیما‌های نظامی متوقف نشد.

گزارش آنروا از وضعیت آوارگان غزه

عدنان ابوحسنه، سخنگوی آنروا (آژانس کار و امدادرسانی به آوارگان فلسطینی) در غزه، با اشاره به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای حدود دو ماه، تأکید کرد که صد‌ها خانواده که از مناطق بمباران آواره شده‌اند، اکنون در خیابان‌ها در دروازه‌های مراکز پناهگاهی هستند.

وی با اشاره به اینکه آنروا بیش از یک میلیون آواره دارد که در ۱۵۶ مدرسه توزیع شده‌اند، افزود که این مراکز نمی‌توانند تعداد بیشتری از آوارگان را در خود جای دهند.

ابوحسنه با اشاره به اینکه این ازدحام، مراکز پناهگاهی را در معرض خطر شیوع بیماری‌های واگیردار در بین آوارگان قرار می‌دهد، تاکید کرد: ۱۷۰ هزار کودک مبتلا به ذات الریه هستند.

به صدا درآمدن آژیر‌ها درپی حمله موشکی مقاومت به بئر السبع در نقب

گردان‌های القسام، شاخه نظامی حماس امروز اعلام کرد، بئر السبع اشغالی را با در پاسخ به کشتار‌های غیرنظامیان در غزه هدف حملات موشکی قرار داد.

خبرنگار الجزیره از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه بئر السبع در نقب خبر داد. ارتش اشغالگر مدعی شد، هفت موشک شلیک شده به منطقه بئر السبع را رهیگری کرده‌است.

همچنین آژیر‌های خطر در شهرک‌های نیریم و نیرعوز در غلاف غزه به صدا درآمدند.

اشغالگران برای اولین بار از موشک سوراخ‌کننده پناهگاه برای بمباران خانه استفاده کردند

کلیپی در نوار غزه پخش شده، لحظه بمباران خانه‌ای را با موشکی که از یک هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی پرتاب شد، نشان می‌داد که گمان می‌رود برای اولین بار در نوار غزه مورد استفاده قرار گرفته‌است.

بازگشت جزئی ارتباطات و اینترنت در برخی مناطق غزه

رسانه‌های فلسطینی همچنین گزارش دادند که برخی از مناطق نوار غزه پس از ساعت‌ها قطعی، شاهد بازگشت جزئی ارتباطات و اینترنت بوده‌است.

شرکت مخابرات فلسطینی «پالتل» روز دوشنبه از قطع دسترسی تلفن و اینترنت در سراسر نوار غزه در بحبوحه جنگ مداوم اشغالگران در نوار غزه به مدت دو ماه خبر داد.

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد: متأسفیم که قطع کامل کلیه خدمات ارتباطی و اینترنتی در نوار غزه را اعلام می‌کنیم. دلیل این امر آن است که مسیر‌های اصلی که قبلاً دوباره وصل شده بودند، مجددا قطع شده‌اند.

​ارتش اشغالگر: یک افسر و دو سرباز در نبرد‌های غزه کشته شدند

ارتش رژیم صهیونیستی به کشته شدن یک افسر و دو سرباز جدید در درگیری امروز، سه شنبه با مقاومت فلسطین در شمال غزه اذعان کرد که تعداد کشته شدگان آن در آخرین آمار به ۴۰۴ نفر از آغاز عملیات طوفان الاقصی رسیده‌است.

ارتش اشغالگر همچنین اعتراف کرد که چهار سرباز آن نیز زخمی شده‌اند که در میان آن‌ها یک افسر قرار دارد که جراحتش شدید است.

صبح روز دوشنبه نیز ارتش اشغالگر اعتراف کرد که سه سرباز در نبرد‌های جاری در نوار غزه کشته شده‌اند.

پیش‌بینی شبکه ۱۲ عبری از عملیات غزه

شبکه ۱۲ عبری پیش‌بینی کرد که عملیات زمینی و هوایی در جنوب نوار غزه در روز‌های آینده گسترش یابد و ادعا کرد، تعمیق درگیری‌ها زمینه را برای آزادی اسرای صهیونیست فراهم می‌کند

اشغالگران به سازمان جهانی بهداشت دستور دادند دو انبار خود را در جنوب غزه تخلیه کند

سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که از ارتش اشغالگر یک دستور دریافت کرده‌است تا تجهیزات خود را از دو انبار پزشکی در جنوب غزه خارج کند.

مدیر این سازمان از اشغالگران خواست تا «دستور را پس بگیرند و تمام اقدامات ممکن را برای محافظت از غیرنظامیان انجام دهند.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->